Известие

Collapse
No announcement yet.

Най-сигурния начин да си прецакате стартера.

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Най-сигурния начин да си прецакате стартера.

    бях паркирал на една безиностанция на педя от стъклената и витрина, и притеснен да не мръдне нещо колата, натискам яко спирачката и въртя ключа. не реагира въобще. въртя втори път, и чувам как бендикса чука. и едва тогава разбирам, че съм бил на скорост.
    реших, че е някакъв предпазител. въртя на сашо-клубния сервиз, и оооо ужасттт....

    не е предвидена фабрична защита от малоумковци, като мен!!!!

    да не изпадам в подробности, как това се отрази на алтернатора...и на края с репатрака..., че бях и на далеко.

    поводът за темата беше:

    МОЖЕ ДА ПАЛИТЕ НА СКОРОСТ, НО СТРУВА ПАРИ.
    sigpic156 SW 2001 бивша.

  • #2
    Най-сигурния начин е с прецакан клеморед, стартера остава зацепен и като я засилиш с 50-60км става на динамо Личен опит
    sigpic
    156 Facelift 1.9JTD16V 159 1.9JTDm16V 166 2.0TS(eх) Fiat Fiorino 1.3JTD
    "Странно нещо е животът - днес караш с 200, утре те возят с 20"

    Comment


    • #3
      Може да му е дошло времето.....няколко пъти съм въртял ключа докато е бил двг на скорост......не е станал проблем.....
      "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
      F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

      Comment


      • #4
        И на мен ми се е случвало два пъти.Щом като завъртя ключа и колата тръгва леко напред и веднага ключа наляво.За сега няма проблеми.
        АРИЕЛ-156 2,4 JTD 98г. - EX
        http://www.youtube.com/watch?v=SCSIfkg17Pg

        Comment


        • #5
          156 съм я качвал на репатрак с първа и стартер като ми изплю горивен маркуч.
          Е след това си купих кука за теглене...
          Но мисълта ми беше, че за да не усетиш съвсем нищо може да е бил аха-аха.

          А за да не се получава така, палиш на съединител... явно има причина да ни учеха на това на времето и много нови коли да не палят ако не е натиснат.
          Welcome to the real world

          Алфа Ромео 156 2.4 JTD (01г.); Алфа Ромео 146 1.9 TD (98г.); Лада 21051 - Бивша.

          Comment


          • #6
            Бил си е готов за отвъдното и това му е помогнало. Доста пъти и аз съм въртял на скорост и ръчна..... само сваля гъза и аз се усещам, че греша.

            Comment


            • #7
              Ми то в упътването на нашите колици си пише черно на бяло да ги палим на съединител, за да не му се налага на стартера да върти и 30 кила карантии из скоростната кутия всеки път.

              А и на моя 2.5 като видях къде му е наврян стартера и че на монтьора ще са му нужни наполовина по-тънки ръце и с по 2-3 стави още, за да го свали и качи и съм палил без съединител три пъти за година почти...
              Недозавиване е когато се халосаш у дувара с предницата
              Презавиване е когато се халосаш у дувара със задницата
              Мощност е колко бързо ще се халосаш у дувара
              Въртящ момент е колко далече ще влачиш дувара...

              Comment


              • #8
                Мчи и аз това помня от курсовете през 1983....
                Alfa Romeo 156,2.0TS 98 г.
                Нагоре по стълбата, която води надолу
                sigpic

                Comment


                • #9
                  Аз,имах хюндай 96-та,който не завърташе докато не натиснеш съединителя.Умно са го измислили,а

                  Comment


                  • #10
                    Винаги паля с натиснат съединител...пазете го тоя стартер, както казва колегата по горе - не е нужно да върти и част от скоростите...
                    156 2.0TS 155hp; Suzuki GSX-R600

                    Comment


                    • #11
                      Паленето на съединител си е повече от задължително.
                      Първо, че може да забравиш колата на скорост и да си отвориш беля.
                      А и най-малкото - щадиш акомулатора и бендикса... особено в студените зимни дни, когато маслото вечерта става на халва...
                      Lancia Delta 1.6 i.e - ex
                      Alfa Romeo 156 2.0 TS

                      рейтинг фотографов

                      Comment


                      • #12
                        Някой хора трябва да си купят автоматик....няма да имат тоя проблем)
                        По добре палава италианка, отколкото скучен германец....
                        https://www.youtube.com/watch?v=oE29b_nLoFE

                        Comment


                        • #13
                          пичове, не четете. Колегата е държал яко спирачка като е "въртял" на стартер, а при вас колите са мърдали. Като е натиснал спирачката мотора не може да се развърти, освен ако не приплъзне през съединителя.
                          А иначе, кола се пали на съединител и изключена скорост, не само за да не се въртят карантиите в кутията, а и защото на всеки се случва да пропусне да изключи от скорост и като пали ако няма навик да натиска съединителя и минава човек пред/зад колата, или е паркирал до нещо

                          Comment


                          • #14
                            да при въртенето на стартер и колата е включена на скорост а държиш само спирачката здраво при мен лично се получи някък странно сецване на пред имам чувстрото че напрежението беше само в предното окачване на алфето.. и по инстикт направо пуснах ключа.. това беше отдавна но сигурно само Късмета ми помогна да се размина с евентуалния Нов стартер като при колегата..... а на него му пожелавам бързо отстраняване на повредата и занапред ако не изключва от скорост то поне да държи и съединителя и спирачката едновременно..
                            Alfa 147 1.9JTD 16v 140hp

                            Comment

                            Working...
                            X